לצפיה בחצי שעור ראשון חינם מלאי את הטופס למטה והלינק ישלח אליך מיידית!

אם חיפשת קורס היפנוביאתינג אונליין, את במקום הנכון! באתר לידה רכה תמצאי קורס היפנובירתינג באינטרנט. כל הפרטים לפנייך!

 

רעות: “הייתי חייבת לכתוב לך…ההיפנו עבד עלי כמו קסם. כרגע ליהי מונחת עלי ואני פשוט בהלם שאפשר ללדת כך. את זוכרת שסיפרתי לך על הלידות הקודמות שלי? זו היתה פשוט חויה שונה לחלוטין ואני לא מאמינה שזו אני שילדתי לפני כמה דקות. המון תודה על ההדרכה וההכוונה” (23.3.2017)

דניאלה: “איזו לידה! המיילדות היו בהלם ממני. לא זיהו באיזה שלב אני בגלל שהייתי כל כך שקטה ורגועה והכי חשוב (לי לפחות)- בשליטה. מרגישה שהחזרתי לעצמי את הבטחון שלי בעצמי, בגוף שלי… אני בהחלט יודעת ללדת וזה פשוט מדהים לגלות את זה בלידה השניה. יובל כל שניה מסתכל עלי ואומר לי “את קולטת?” הוא ממש בשוק אבל יעבור לו גם :)” (16.1.2018)

לירון: “רציתי לכתוב לך שילדתי! נולדה תינוקת מתוקה במשקל נכבד של 4.2 ק”ג ילדתי אותה וגינאלית עם קרע קטנצ’יק שלא תפרו אפילו. כולם מסביב חשבו שזה יהיה ניתוח אבל בזכות המשפטים המעצימים שליוו אותי, הידע שקבלתי, ידענו לשאול שאלות ולקבל החלטות טובות שהתאימו לנו. קבלתי את מה שרציתי אז על זה- תודה!!!” (11.2.2018)

מעין: “אני שוכבת פה ומניקה חודש אחרי ומשחזרת שוב ושוב את חווית הלידה. בלי הקורס אונליין לא הייתי מצליחה לחוות כזאת חויה אני בטוחה. כל כך שמחה להיות אחרי ולדעת שבחרנו בדרך שעזרה לנו להגע מוכנים באמת ואפילו שזו לידה ראשונה הצלחנו להתמודד עם כל ההצעות להתערבויות, להשאר בפוקוס, להיות רגועים. ערן היה מדהים ותמך בדיוק כמו שהסברת. אז המון המון תודה וסיפור מלא ישלח בהמשך כשיהיה לי קצת יותר זמן לנשום וכאלו…” (14.4.2019)

שובל: “אני חייבת לומר לך שממש התחברנו אליך דרך המסך. זה מוזר. אפילו איתן אמר שהז ממש מרתק ואנחנו רק בשעור 2. נהנים להקשיב לקול שלך בערב לפני השינה וללמוד את הקורס הזה בקצב שלנו” (2.11.2019)

האפשרות של היפנובירתינג אונליין מעניינת אותך? מוזמנת ליצור קשר ולקבל לינק לחצי שעור ראשון של היפנובירתינג באינטרנט חינם!

דעתך חשובה לנו...כתבי לנו